Ο Lei Jun, CEO της Xiaomi, παρουσίασε πλέον με κάθε επισημότητα το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας, το Xiaomi SU7, αποκαλύπτοντας όλες τις λεπτομέρειες που θέλαμε να μάθουμε! Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, στην οποία περιτριγυρίστηκε από τους επικεφαλής των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, παραδέχθηκε ότι η Apple δεν αναμενόταν να εγκαταλείψει την παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Το Xiaomi SU7 θα είναι διαθέσιμο σε εννέα διαφορετικά χρώματα: λευκό, μαύρο, μπλε, δυο αποχρώσεις σκούρου μπλε, λιλά, πράσινο, πορτοκαλί και γκρι. Πρόκειται για ένα πενταθέσιο ηλεκτρικό σεντάν με σπορ αισθητική, προσαρμοστικό σύστημα προβολέων LED, ελαστικά έως 21 ιντσών και δύο εκδόσεις κινητήρων, μία με 295 ίππους και μία με έως 664 ίππους.
Το εσωτερικό του Xiaomi SU7 διαθέτει μια κεντρική οθόνη 16,1 ιντσών με ανάλυση 3K μαζί με ένα σύστημα HUD 56 ιντσών με μέγιστη φωτεινότητα 13.000 nits. Η Xiaomi δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου, έχοντας τη δυνατότητα να συγχρονίσετε οποιαδήποτε συσκευή Xiaomi χάρη στο HyperOS ή να φορτίσετε το τηλέφωνό σας με ασύρματο φορτιστή 50W. Η Xiaomi αναφέρει ότι χρησιμοποιεί επεξεργαστή Snapdragon στο κεντρικό tablet, με widgets και πρόσβαση σε λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως ο κλιματισμός.
Η εταιρεία έχει δοκιμάσει ήδη το Xiaomi SU7 σε πορεία που έχει ξεπεράσει τα 4.5 εκατομμύρια χιλιόμετρα, δηλαδή πάνω από 100 φορές τον γύρο της Γης. Στο εσωτερικό του υπάρχουν εξαρτήματα από τους κύριους κατασκευαστές του κλάδου, όπως η Bosch και η Continental. Δεν έλειψαν επίσης οι συγκρίσεις με το Tesla Model 3, τον κύριο ανταγωνιστή του. Η Xiaomi ισχυρίζεται ότι μετά τη φόρτιση το Xiaomi SU7 παραμένει στους 59,5ºC, ενώ το Tesla φτάνει σε υψηλότερη θερμοκρασία, 71,5ºC.
Σε επίπεδο κινητήρα, το Xiaomi SU7 προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 265 km/h με επιτάχυνση από τα 0 – 100 km/h σε 2,78 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι λιγότερο από τα 3,3 δευτερόλεπτα του Model 3 Performance ή τα 2,93 δευτερόλεπτα της Porsche Taycan Turbo. Ο κινητήρας των 495 kW προσφέρει ροπή 21.000 στροφών ανά λεπτό. Για την αυτονομία, η Xiaomi υποσχέθηκε αρχικά 800 χιλιόμετρα, αλλά το μείωσε στα 700 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο CLTC που χρησιμοποιείται στην Κίνα. Ο Lei Jun εξηγεί ότι πρόκειται για έναν αριθμό που μπορεί να επιτευχθεί με διαφορετικούς τύπους οδήγησης.
Ταυτόχρονα, η έκδοση Xiaomi SU7 Max έρχεται με αυτονομία 810 χιλιομέτρων με μπαταρία 101 kWh, υποσχόμενη να ξεπεράσει το Taycan Turbo με 741 χιλιόμετρα, το EQS με 720 χιλιόμετρα και το Model S με 715 χιλιόμετρα. Το μοντέλο Max φτάνει με φόρτιση 871 V, ενώ το SU7 φτάνει με φόρτιση 486 V. Σύμφωνα με την Xiaomi, μια 15λεπτη φόρτιση επιτρέπει 350 χιλιόμετρα αυτονομίας στο βασικό μοντέλο. Σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, το Xiaomi SU7 έρχεται με το Xiaomi Pilot, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Μία Pro και μία Max, η τελευταία προσφέρει απόδοση έως και 508 TOPS.
Οι πρώτες παραδόσεις του Xiaomi SU7 γίνονται ήδη στην Κίνα. Προς το παρόν ο κατασκευαστής δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για το πότε θα είναι διαθέσιμο εκτός της χώρας του.
Όσον αφορά την τιμή, ο Lei Jun ξεκίνησε δικαιολογώντας ότι η κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι και τόσο φθηνή. Η τιμή εκκίνησης για το μοντέλο Xiaomi SU7 με 700 χιλιόμετρα αυτονομία και μέγιστη ταχύτητα 210 km/h είναι 215.900 γουάν, περίπου 27.670 ευρώ με άμεση συναλλαγματική ισοτιμία.
Το μοντέλο Pro θα έχει τιμή 245.900 γιουάν (περίπου 31.500 ευρώ) και το μοντέλο Max, με 800 χιλιόμετρα, ταχύτητα έως 265 km/h και φόρτιση 871V, το οποίο η Xiaomi συγκρίνει άμεσα με την Porsche Taycan Turbo, η τιμή είναι 299.900 γιουάν (περίπου 38.400 ευρώ).