Το NBA ανακοίνωσε ότι η κανονική αγωνιστική περίοδος 2023-24 σημείωσε ρεκόρ διάδρασης με το κοινό στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή (περιοχή EME), μέσω της εφαρμογής NBA App, του NBA League Pass και των 18 τοπικών λογαριασμών του πρωταθλήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην περιοχή ΕΜΕ. Ακολουθούν τα πιο σημαντικά στοιχεία που αφορούν στα νέα ρεκόρ:
NBA EME: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Ψηφιακές Πλατφόρμες
- Το NBA καταγράφει μια σεζόν ρεκόρ με τις περισσότερες προβολές στις κοινωνικές και ψηφιακές πλατφόρμες του NBA στην περιοχή της EME, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τις 1 δισεκατομμύριο προβολές βίντεο στην περιοχή. Από τις 1 δισεκατομμύριο προβολές βίντεο, περισσότερες από 700 εκατομμύρια προέρχονται από τους ευρωπαϊκούς λογαριασμούς της λίγκας – αριθμός ρεκόρ μεταξύ των κορυφαίων επαγγελματικών αθλητικών πρωταθλημάτων των ΗΠΑ αυτή τη σεζόν, για την Ευρώπη.
- Οι 18 τοπικοί λογαριασμοί κοινωνικής δικτύωσης του πρωταθλήματος στην περιοχή ΕΜΕ, οι οποίοι διαθέτουν περιεχόμενο σε οκτώ γλώσσες, σημείωσαν αύξηση των προβολών κατά 100% σε σχέση με πέρυσι.
- Οι ακόλουθοι των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης της λίγκας στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 50% σε σχέση με πέρυσι.
- Τέσσερις Ευρωπαίοι ήταν μεταξύ των 10 παικτών με τις περισσότερες προβολές παγκοσμίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΝΒΑ αυτή τη σεζόν. Συγκεκριμένα:
- Ο Victor Wembanyama (San Antonio Spurs, Γαλλία, με 1,3 δισεκατομμύρια προβολές, 3ος σε συνολική κατάταξη).
- Ο πέντε φορές All-Star του ΝΒΑ, Luka Dončić (Dallas Mavericks, Σλοβενία, με 1,2 δισεκατομμύρια προβολές, 4ος σε συνολική κατάταξη).
- Ο δύο φορές MVP του ΝΒΑ, Nikola Jokić (Denver Nuggets, Σερβία, με 618 εκατομμύρια προβολές, 6ος σε συνολική κατάταξη).
- Ο δύο φορές MVP του ΝΒΑ, Γιάννης Αντετοκούνμπο (Milwaukee Bucks, Ελλάδα, με 558 εκατομμύρια προβολές, 8ος σε συνολική κατάταξη).
- Το κανάλι του NBA Europe στο YouTube σημείωσε αύξηση του χρόνου παρακολούθησης κατά 220% σε σχέση με πέρυσι, με κινητήρια δύναμη τις μεταδόσεις τοπικού περιεχομένου, όπως τα weekly show και NBA Undrafted, διαθέσιμα σε Γαλλικά και Γερμανικά.
- Η τηλεθέαση στην εφαρμογή NBA App από τους φιλάθλους στην περιοχή της ΕΜΕ αυξήθηκε κατά 39% σε σχέση με πέρυσι.
Κορυφαία Τοπικά Highlights
Παρακάτω παρατίθενται πρόσθετα στιγμιότυπα ανά χώρα και περιοχή, στην ΕΜΕ, κατά τη διάρκεια της σεζόν 2023-24:
- Με οδηγό την εξαιρετική rookie σεζόν του Victor Wembanyama, η τηλεθέαση των αγώνων των Spurs στο NBA League Pass στη Γαλλία αυξήθηκε κατά 177% σε σχέση με πέρυσι. Το κάρφωμά του εναντίον των Boston Celtics στις 31 Δεκεμβρίου 2023 αποτελεί το δεύτερο βίντεο με τις περισσότερες προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΝΒΑ.
- Η Γερμανία έχει τον μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών στο NBA League Pass από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Με κινητήρια δύναμη την απόδοση των αδελφών Franz και Moritz Wagner (Orlando Magic), ο χρόνος παρακολούθησης αγώνων των Magic στο NBA League Pass στη χώρα αυξήθηκε κατά 47% σε σχέση με πέρυσι.
- Στην Ισπανία, η μέση τηλεθέαση του προγράμματος “NBA Saturdays and NBA Sundays presented by Experience Abu Dhabi”, το οποίο αυτή τη σεζόν περιλαμβάνει περισσότερα από 40 παιχνίδια του Σαββατοκύριακου που μεταδίδονται σε primetime ζώνες τηλεθέασης στην περιοχή της ΕΜΕ, αυξήθηκε κατά 48% σε σχέση με πέρυσι στο Movistar. Στο NBA League Pass, η εναλλακτική μετάδοση στην ισπανική γλώσσα των Drafteados κατέγραψε περισσότερο χρόνο παρακολούθησης από οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική μετάδοση που δεν αφορά σε συγκεκριμένη ομάδα παγκοσμίως.
- Με βασικό όχημα την εκπληκτική σεζόν του Alperen Şengün για τους Houston Rockets, η Τουρκία κατέχει την τρίτη θέση μεταξύ των οπαδών του @NBA στο X, αμέσως μετά τις ΗΠΑ και τις Φιλιππίνες. Επιπλέον, οι συνδρομές του NBA League Pass στην Τουρκία αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με πέρυσι.
Με κινητήρια δύναμη τους αγώνες NBA Abu Dhabi Games 2023 presented by ADQ, στους οποίους οι Mavericks και οι Minnesota Timberwolves έπαιξαν δύο αγώνες προετοιμασίας τον Οκτώβριο, ο αραβικός λογαριασμός @NBA Arabic στο Instagram σημείωσε αύξηση 279% σε σχέση με πέρυσι, σε επίπεδο engagement.
Πηγή