Η Google φέρνει την παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην υπηρεσία Google Maps, υποσχόμενη να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν νέες τοποθεσίες με την χρήση μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLMs).
Η λειτουργία θα απαντά σε ερωτήματα για συστάσεις εστιατορίων ή αγορών, αξιοποιώντας το LLM για να «αναλύσει τις λεπτομερείς πληροφορίες των Maps για περισσότερα από 250 εκατομμύρια μέρη και τις αξιόπιστες γνώσεις από την κοινότητά μας με πάνω από 300 εκατομμύρια συνεισφέροντες για να προτείνει γρήγορα πού να πάτε».
Η Google αναφέρει ότι η λειτουργία θα γίνει διαθέσιμη πρώτα στις ΗΠΑ, αλλά δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα εμφανιστεί και σε άλλες χώρες.
Ένα από τα παραδείγματα που παραθέτει η Google για τη χρήση της δυνατότητας αναζήτησης με Τεχνητή Νοημοσύνη είναι το παρακάτω:
Ας υποθέσουμε ότι επισκέπτεστε το Σαν Φρανσίσκο και θέλετε να αφιερώσετε λίγες ώρες για να ψάξετε για μοναδικά vintage ευρήματα. Απλά ρωτήστε το Maps τι ψάχνετε, όπως “μέρη με vintage ατμόσφαιρα στο SF”. Τα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης μας θα αναλύσουν τις πλούσιες πληροφορίες των Maps σχετικά με τις κοντινές επιχειρήσεις και μέρη μαζί με φωτογραφίες, αξιολογήσεις και κριτικές από την κοινότητα των Maps για να σας δώσουν αξιόπιστες προτάσεις.
Η Google ισχυρίζεται ότι ξεκινάει από μικρή κλίμακα με αυτή την πρώτη ενσωμάτωση, δουλεύοντας σε συνεργασία με την κοινότητα των Local Guides της εταιρείας για να διασφαλίσει ότι η παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη θα χρησιμοποιείται προσεκτικά. Αυτό σημαίνει ότι μόνο αυτοί οι συνεισφέροντες θα έχουν αρχικά πρόσβαση στη λειτουργία της παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης στο Google Maps. Αργότερα, η εταιρεία θα την διαθέσει και σε άλλους χρήστες.
Οι Local Guides, οι οποίοι υπάρχουν τουλάχιστον από το 2019, περιγράφονται ως “μια παγκόσμια κοινότητα εξερευνητών που γράφουν κριτικές, μοιράζονται φωτογραφίες, απαντούν σε ερωτήσεις, προσθέτουν ή επεξεργάζονται μέρη και ελέγχουν γεγονότα στο Google Maps”.
[Google]
Πηγή