Η Microsoft κυκλοφόρησε μια playable πίστα του κλασικού βιντεοπαιχνιδιού Quake II που μπορείς να παίξεις μέσα από browser, ωςτεχνολογική επίδειξη των gaming δυνατοτήτων της AI πλατφόρμας Copilot της εταιρείας, αν και, σύμφωνα με την παραδοχή της ίδιας, η εμπειρία δεν είναι ακριβώς η ίδια με ένα καλοφτιαγμένο παιχνίδι.
Οι ερευνητές της Microsoft δήλωσαν ότι η οικογένεια Muse των AI μοντέλων τους για βιντεοπαιχνίδια επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το μοντέλο μέσω ενεργειών του πληκτρολογίου/χειριστηρίου και να βλέπουν αμέσως τα αποτελέσματα των ενεργειών τους, επιτρέποντάς τους ουσιαστικά να παίζουν μέσα στο μοντέλο. Για να επιδείξουν αυτές τις δυνατότητες, οι ερευνητές εκπαίδευσαν το μοντέλο τους σε ένα επίπεδο Quake II, το οποίο ανήκει στη Microsoft μέσω της εξαγοράς της ZeniMax.
Προς μεγάλη μας αρχική χαρά καταφέραμε να παίξουμε μέσα στον κόσμο που προσομοίωνε το μοντέλο. Μπορούσαμε να περιπλανηθούμε, να μετακινήσουμε την κάμερα, να πηδήξουμε, να σκύψουμε, να πυροβολήσουμε, ακόμα και να ανατινάξουμε βαρέλια, όπως στο αρχικό παιχνίδι.
Παράλληλα, οι ερευνητές τόνισαν ότι πρόκειται για «ερευνητική εξερεύνηση» και θα πρέπει να θεωρηθεί ότι «παίζουμε το μοντέλο αντί να παίζουμε το παιχνίδι». Πιο συγκεκριμένα, αναγνώρισαν «περιορισμούς και ελλείψεις», όπως το γεγονός ότι οι εχθροί είναι ασαφείς, οι μετρητές ζημιών και υγείας μπορεί να είναι ανακριβείς και το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το μοντέλο δυσκολεύεται με τη μονιμότητα των αντικειμένων, ξεχνώντας συχνά πράγματα που είναι εκτός οπτικού πεδίου για 0,9 δευτερόλεπτα ή περισσότερο.
Κατά την άποψη των ερευνητών, αυτό μπορεί «να αποτελέσει επίσης πηγή διασκέδασης, με την οποία μπορείτε να νικήσετε ή να δημιουργήσετε εχθρούς κοιτάζοντας το πάτωμα για ένα δευτερόλεπτο και στη συνέχεια να κοιτάξετε ξανά προς τα πάνω», ή ακόμη και «να τηλεμεταφερθείτε στο χάρτη κοιτάζοντας τον ουρανό και στη συνέχεια ξανά προς τα κάτω».
Μπορείτε να του ρίξετε μια ματιά και εσείς από εδώ.
[via]
Πηγή