Το Axios αναφέρει ότι η Apple έχει μηνυθεί για ψευδή διαφήμιση σχετικά με το Apple Intelligence. Η ομαδική αγωγή καταγγέλλει πως η Apple γνώριζε ότι τα χαρακτηριστικά δεν ήταν έτοιμα, αλλά προχώρησε με το marketing ούτως ή άλλως. Η αγωγή επισημαίνει την επιθετική εκστρατεία μάρκετινγκ της Apple, η οποία παρουσίαζε το Apple Intelligence ως κάτι που θα άλλαζε το παιχνίδι. Οι καταναλωτές ενημερώθηκαν ότι θα έπαιρναν μια σημαντικά αναβαθμισμένη Siri με βαθιά εξατομίκευση, επίγνωση μεταξύ εφαρμογών και πιο προηγμένη κατανόηση φυσικής γλώσσας.
Η Apple έδωσε μεγάλες υποσχέσεις σχετικά με το πώς η Siri θα μπορούσε να βρει ένα επεισόδιο podcast που συνέστησε ένας φίλος, ακόμη και αν αναφερόταν σε ένα κείμενο ή ένα email, να διασταυρώσει τα στοιχεία πτήσης με ζωντανή παρακολούθηση για να δώσει ενημερωμένους χρόνους άφιξης και να αναλάβει εκατοντάδες νέες ενέργειες σε εφαρμογές της Apple και τρίτων, όπως η ανάκληση ενός συγκεκριμένου άρθρου από μια λίστα ανάγνωσης ή η αποστολή φωτογραφιών από μια πρόσφατη εκδήλωση σε μια συγκεκριμένη επαφή. Ωστόσο, σύμφωνα με την αγωγή:
Πρόσφατα, υπό την αυξανόμενη πίεση των εξοργισμένων καταναλωτών και του ελέγχου της βιομηχανίας, η Apple αναγκάστηκε να αναγνωρίσει ότι τα προαναγγελθέντα χαρακτηριστικά του Apple Intelligence, συμπεριλαμβανομένων των βελτιώσεων της Siri που προκάλεσαν τον μεγαλύτερο ενθουσιασμό των καταναλωτών, δεν υπήρχαν τότε και δεν υπάρχουν τώρα.
Η μήνυση υποστηρίζει επίσης ότι αν αυτές οι λειτουργίες υλοποιηθούν ποτέ, αυτό δεν θα γίνει πριν από το 2026, αφήνοντας όσους αγόρασαν ένα iPhone 16 με ψευδείς προφάσεις να μείνουν με ένα τηλέφωνο που δεν κάνει αυτά που υποσχέθηκε η Apple.
Μερικά από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του Apple Intelligence που είχαν υποσχεθεί αλλά παραμένουν μη διαθέσιμα περιλαμβάνουν την αναβαθμισμένη εμπειρία Siri, τις ειδοποιήσεις προτεραιότητας, οι οποίες υποτίθεται ότι θα φιλτράριζαν έξυπνα και θα έφερναν στην επιφάνεια μόνο τις πιο σημαντικές ειδοποιήσεις, τα Genmoji στο Mac, το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία προσαρμοσμένων emoji, το Sketch Style for Image Playground, ένα στυλ τέχνης που δημιουργείται από Τεχνητή Νοημοσύνη, και η διευρυμένη γλωσσική υποστήριξη, η οποία προς το παρόν περιορίζεται στα Αγγλικά με την ευρύτερη διαθεσιμότητα τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο μήνα.
Η αγωγή υποστηρίζει ότι το μάρκετινγκ της Apple παραπλάνησε τον κόσμο και τον έκανε να πιστέψει ότι αυτά τα χαρακτηριστικά θα ήταν διαθέσιμα κατά την κυκλοφορία, καθιστώντας το iPhone 16 μια must-have συσκευή, ενώ οι αγοραστές αντ’ αυτού πήραν αυτό που η αγωγή αποκαλεί «οφθαλμαπάτη καινοτομίας».
Οι ενάγοντες ζητούν χρηματική αποζημίωση, ουσιαστικά επιστροφή χρημάτων για τους πελάτες που αγόρασαν νέες συσκευές Apple περιμένοντας τα υποσχόμενα χαρακτηριστικά AI. Ζητούν επίσης ασφαλιστικά μέτρα, τα οποία θα απαιτούσαν από την Apple να σταματήσει το παραπλανητικό μάρκετινγκ σχετικά με το Apple Intelligence. Εκτός από αυτό, η αγωγή ζητά να τιμωρηθεί η Apple για αυτό που περιγράφει ως «κακόβουλη, καταπιεστική και δόλια συμπεριφορά».
Μέχρι στιγμής, η Apple δεν έχει σχολιάσει δημοσίως την αγωγή, αλλά δεδομένου του πόσα πυρά δέχεται τόσο από τις ρυθμιστικές αρχές όσο και από τους καταναλωτές, δεν θα ήταν έκπληξη αν συμβιβαστεί αθόρυβα με αυτή.
[via]