Αν για κάτι μπορούσαμε να είμαστε σίγουροι τα τελευταία 15 χρόνια σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις smartphones στις ΗΠΑ, αυτό ήταν η κυριαρχία της Apple απέναντι σε κάθε άλλο ανταγωνιστή της. Παρόλα αυτά, η πρωκαθεδρία της φαίνεται ότι απειλείται έμπρακτα από τη Samsung, ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται η τελευταία έκθεση της CIRP (Consumer Intelligence Research Partners).
Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η εταιρεία αναλύσεων πιστεύει πραγματικά ότι η Samsung ξεπέρασε την Apple στο σπίτι της κατά τη 12μηνη περίοδο που έληξε τον Μάρτιο του 2024. Η μάχη μεταξύ των δύο ήταν προφανώς αρκετά στενή, αλλά οι συσκευές Galaxy βγήκαν τελικά στην κορυφή με ένα κομμάτι 38% της πίτας των περιφερειακών πωλήσεων.
Τα iPhone της Apple κατείχαν μερίδιο αγοράς 33%, το οποίο σίγουρα δεν είναι από μόνο του κακό αποτέλεσμα. Αλλά είναι σημαντικά φτωχότερο από αυτό που έχουν εκτιμήσει άλλες εταιρείες ερευνών κατά τη διάρκεια των ετών, κάνοντάς μας να αμφισβητήσουμε, λοιπόν, όλα όσα νομίζαμε ότι γνωρίζαμε για τη βιομηχανία των smartphones στις ΗΠΑ.
Μια έκθεση της Counterpoint Research μόλις τον περασμένο μήνα, για παράδειγμα, κατέτασσε την Apple πολύ μπροστά από τη Samsung στις αποστολές smartphones στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2024, και αυτό ίσχυε για τα περισσότερα προηγούμενα τρίμηνα. Ελλείψει επίσημων στοιχείων πωλήσεων από τους ίδιους τους κατασκευαστές smartphones, είναι δύσκολο να γνωρίζουμε σε ποιον από αυτούς τους αναλυτές τρίτων να εμπιστευτούμε.
Αν υποθέσουμε ότι οι σημερινοί αριθμοί είναι ακριβείς, η Apple μπορεί να βρει παρηγοριά στο γεγονός ότι πουλάει πολύ περισσότερες “ναυαρχίδες” από τον μεγάλο της αντίπαλο. Οι οικογένειες iPhone 15 και iPhone 14 αντιπροσωπεύουν όχι λιγότερο από το 64% των συνολικών πωλήσεων smartphones της εταιρείας στις ΗΠΑ μεταξύ Απριλίου 2023 και Μαρτίου 2024, με τις σειρές Galaxy S23, S24, Z Fold και Z Flip να αποτελούν μόνο το 42% του περιφερειακού απολογισμού της Samsung στο ίδιο χρονικό διάστημα.
Αυτό σημαίνει ότι τα Galaxy smartphones της entry-level και mid-range κατηγορίας είναι εξαιρετικά δημοφιλή στις πολιτείες, γεγονός που δεν βοηθά ακριβώς τη Samsung να πλησιάσει την κερδοφορία της Apple. Φυσικά, τα κέρδη δεν είναι τα πάντα και ο όγκος των πωλήσεων θα μπορούσε να οδηγήσει στο να γίνει η αναγνωρισιμότητα του brand της Samsung όλο και πιο ισχυρή μακροπρόθεσμα σε μια αγορά-κλειδί όπως οι ΗΠΑ.
Με μερίδιο 13%, η Motorola βρίσκεται σαφώς αρκετά πιο μακριά από τα δύο μεγαθήρια, κερδίζοντας ωστόσο αρκετά άνετα τη Google και αφήνοντας υποσχέσεις για μελλοντική πρόοδο. Όπως και η Samsung, πρόκειται για ένα brand που ακμάζει με την πώληση mid-rangers με πολλά χαρακτηριστικά σε ανταγωνιστικές τιμές.
[via]