Βρισκόμαστε περίπου 18 μήνες μακριά από το τέλος της κύριας υποστήριξης του Windows 10, και η Microsoft πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να αρχίσει να προειδοποιεί τους χρήστες για το αναπόφευκτο. Κάποιοι χρήστες στο Reddit αναφέρουν ότι εντόπισαν μια νέα διαφήμιση που καταλαμβάνει ολόκληρη την οθόνη με μια ειδοποίηση ότι το Windows 10 πρόκειται να φτάσει στο τέλος της ζωής του τον Οκτώβριο του 2025, παρόλο που εξακολουθεί να αποκτά νέα χαρακτηριστικά.
Κατά ειρωνικό τρόπο, δεν υπάρχει διαφυγή από την τελευταία διαφήμιση της Microsoft, ακόμη και για όσους χρησιμοποιούν υπολογιστές που τεχνικά δεν υποστηρίζουν το Windows 11. Φαίνεται ότι το νέο banner έχει σχεδιαστεί και απευθύνεται ειδικά στους πελάτες του Windows 10 που δεν μπορούν να αναβαθμίσουν λόγω των αυστηρών απαιτήσεων hardware του Windows 11. Ευχαριστεί τους χρήστες των Windows 10 για την αφοσίωσή τους και προτείνει να μάθουν περισσότερα για το τέλος της υποστήριξης του Windows 10 και τα οφέλη του Windows 11.
Ένα νέο ταξίδι με το Windows
Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας ως πελάτης του Windows 10. Καθώς πλησιάζει το τέλος της υποστήριξης του Windows 10, είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε στο ταξίδι σας στον υπολογιστή.
Ο υπολογιστής σας δεν είναι επιλέξιμος για αναβάθμιση σε Windows 11, αλλά θα συνεχίσει να λαμβάνει επιδιορθώσεις και ενημερώσεις ασφαλείας του Windows 10 μέχρι τη λήξη της υποστήριξης στις 14 Οκτωβρίου 2025.
Προφανώς η Microsoft θα πρέπει να προειδοποιήσει τους χρήστες του Windows 10 για το επερχόμενο τέλος της υποστήριξης, λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης έκδοσης του λειτουργικού συστήματος της. Απλώς είναι λίγο περίεργο να βλέπουμε τη Microsoft να ξεκινά την εκστρατεία τόσο νωρίς και χωρίς ούτε μια λέξη για τη δυνατότητα πληρωμής για το Extended Security Program (ESU), το οποίο, αυτή τη φορά, ισχύει και για τους απλούς καταναλωτές, όχι μόνο για τους εταιρικούς χρήστες.
Με αυτό το δεδομένο, η Microsoft δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τις πολιτικές του ESU για τους οικιακούς χρήστες, οπότε πιθανότατα θα δούμε αρκετές ακόμη παραλλαγές αυτής της διαφήμισης. Η ίδια η προσέγγιση δεν είναι καινούργια, μιας και η Microsoft χρησιμοποίησε την ίδια τακτική με το Windows 7 πριν φτάσουν στο τέλος της mainstream υποστήριξης στις αρχές του 2020.
[via]
Πηγή