Η Apple φέρεται να δοκιμάζει ένα AI εργαλείο σχεδιασμένο για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών στο App Store, καθώς προφανώς θέλει να συμβαδίσει με τον μεγάλο αντίπαλο της Google. Το εργαλείο, το οποίο φέρεται να ελέγχεται από μια επιλεγμένη ομάδα διαφημιστών, φαίνεται να αυτοματοποιεί την τοποθέτηση των διαφημίσεων στο App Store παρόμοια με την πλατφόρμα Performance Max της Google.
Μια αναφορά από το Business Insider υποστηρίζει ότι η Apple θεωρεί ότι οι δοκιμές αποσκοπούν στην ενίσχυση της απόδοσης των Apple Search Ads, ωστόσο οι φήμες για την κυκλοφορία του προϊόντος τους επόμενους μήνες δείχνουν το αντίθετο. Το Business Insider αναφέρει ότι οι διαφημιστές θα εισάγουν λεπτομέρειες όπως ο προϋπολογισμός, ο στόχος κόστους ανά αγορά, το κοινό-στόχος και οι χώρες-στόχοι και οι αλγόριθμοι της Apple θα κάνουν τα υπόλοιπα για να καθορίσουν αυτόματα την καλύτερη τοποθέτηση των διαφημίσεων στις τέσσερις διαθέσιμες μορφές.
Οι αναφορές για διαφημίσεις ενισχυμένες με Τεχνητή Νοημοσύνη δεν θα πρέπει να αποτελούν έκπληξη, δεδομένης της τάσης που επικρατεί σε ολόκληρη τη βιομηχανία, ωστόσο υπάρχει κάποιος σκεπτικισμός σχετικά με το αν η Apple θα τις κρατήσει εντός των ορίων του App Store. Έχουμε ήδη δει αυξανόμενη ανησυχία τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες ότι η κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone θα μπορούσε να επιδιώξει να εισάγει διαφημίσεις σε άλλες εφαρμογές, όπως τα News, τα Stocks και η πρόσφατα λανσαρισμένη εφαρμογή Sports.
Η διαφημιστική δραστηριότητα της Apple φαίνεται να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με την εταιρεία ερευνών Omdia να προβλέπει έσοδα 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, αυξημένα κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε σχέση με πέρυσι.
[via]
Πηγή