Το εργαλείο Apple Diagnostics for Self Service Repair κυκλοφόρησε σε 32 ευρωπαϊκές χώρες, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Το εργαλείο αυτό λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ τον περασμένο Δεκέμβριο και έδωσε στους χρήστες την ίδια δυνατότητα με τους εξουσιοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών της Apple και τους ανεξάρτητους παρόχους επισκευών να ελέγχουν τα προϊόντα για τη βέλτιστη λειτουργικότητα και απόδοση των εξαρτημάτων.
Με αυτό το εργαλείο, οι χρήστες μπορούν να βρουν ποια εξαρτήματα χρειάζονται επισκευή σε διάφορες συσκευές, όπως iPhone, Mac και Studio Display. Το πρόγραμμα είναι πλέον διαθέσιμο σε 33 χώρες σε 24 γλώσσες.
Εξηγώντας πώς λειτουργεί το εργαλείο, η εταιρεία δήλωσε:
Οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Apple Diagnostics για να κατανοήσουν καλύτερα αν το προϊόν τους χρειάζεται επισκευή. Μπορούν να ξεκινήσουν τη συνεδρία σε ένα δεύτερο προϊόν και να ελέγξουν την κατάσταση και την απόδοση στη συσκευή που μπορεί να χρειάζεται επισκευή. Αφού ξεκινήσουν τη συνεδρία και ακολουθήσουν τις οδηγίες στην οθόνη, οι πελάτες θα γνωρίζουν αν τα προϊόντα τους χρειάζονται επισκευή και ποια μέρη πρέπει να αντικατασταθούν.
Για να συνοδεύσει το λανσάρισμα, η Apple δημοσίευσε επίσης ένα whitepaper που αναλύει τις αρχές σχεδιασμού της εταιρείας για μακροζωία. Είπε ότι στοχεύει στη δημιουργία προϊόντων που εξισορροπούν την ανθεκτικότητα και την επισκευασιμότητα και δήλωσε ότι ο καλύτερος τύπος επισκευής για τους πελάτες είναι αυτός που δεν χρειάζεται ποτέ.
Η Apple ξεκίνησε για πρώτη φορά το Self Service Repair τον Απρίλιο του 2022, προσφέροντας σε άτομα με τη σχετική εμπειρία πρόσβαση σε εγχειρίδια, γνήσια ανταλλακτικά Apple και εργαλεία που χρησιμοποιούνται από την Apple. Το Self Service Repair υποστηρίζει 42 προϊόντα της Apple, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων MacBook Air M3.
Η Apple παρέχει για πολλά χρόνια ενημερώσεις στα προϊόντα της και με το να διευκολύνει τους χρήστες να επιδιορθώνουν τις συσκευές τους, σημαίνει ότι μπορούν να τις κρατήσουν για ακόμη περισσότερο καιρό.
[via]
Πηγή