Είναι πλέον ξεκάθαρο εδώ και λίγο καιρό ότι ο OpenAI σχεδιάζει να λανσάρει μια μηχανή αναζήτησης ενισχυμένη με Τεχνητή Νοημοσύνη και, σύμφωνα με μια νέα αναφορά, ο οργανισμός σχεδιάζει να το κάνει αυτό μία ημέρα πριν την έναρξη του συνεδρίου Google I/O 2024.
Την Τρίτη, 14 Μαΐου, η Google θα διοργανώσει το ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της, στο οποίο, σε γενικές γραμμές, γίνονται οι μεγαλύτερες ανακοινώσεις της εταιρείας για τη χρονιά. Ψηλά στη λίστα των προσδοκιών βρίσκονται νέες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδια της Google τόσο με την AI όσο και με την αναζήτηση, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο οι δύο αυτές τεχνολογίες θα συνεχίσουν να συνδυάζονται.
Ωστόσο, η Google ενδεχομένως θα πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει έναν από τους μεγαλύτερους αντιπάλους της στην Τεχνητή Νοημοσύνη που θα αναμετρηθεί με το σημαντικότερο προϊόν της Google, το Search. Το πρακτορείο Reuters αναφέρει ότι ο OpenAI σχεδιάζει να εγκαινιάσει τον ανταγωνιστή του Google Search, μια μηχανή αναζήτησης με AI, τη Δευτέρα 13 Μαΐου. Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση από τον οργανισμό.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το Bloomberg ανέφερε ότι η μηχανή αναζήτησης του OpenAI θα σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί την Google και το Perplexity, ένα υφιστάμενο προϊόν αναζήτησης με Τεχνητή Νοημοσύνη. Η εν λόγω αναφορά υποστήριζε ότι το νέο προϊόν του OpenAI θα επιτρέπει ουσιαστικά στους χρήστες να υποβάλλουν ένα ερώτημα στο ChatGPT και το chatbot να αποκρίνεται με μια απάντηση που θα περιλαμβάνει παραπομπές από διαδικτυακές πηγές, όπως ειδήσεις και αναρτήσεις σε ιστοσελίδες, Wikipedia και άλλα. Προφανώς, θα χρησιμοποιούνται και εικόνες, όταν το απαιτεί το ερώτημα.
Πολλές πηγές έχουν παρατηρήσει την ύπαρξη της ιστοσελίδας search.chatgpt.com, κάτι που υποδεικνύει τα σχέδια του OpenAI. Όπως είναι σήμερα, η λειτουργία αναζήτησης είναι τεχνικά ήδη διαθέσιμη στους χρήστες του ChatGPT, αλλά μόνο σε όσους πληρώνουν για την υπηρεσία.
Η Google, εν τω μεταξύ, βελτιώνει με ταχείς ρυθμούς τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης Gemini και το chatbot της, καθώς και δοκιμάζει την Search Generative Experience (SGE) με διάφορες ομάδες χρηστών. Η εταιρεία διόρισε επίσης πρόσφατα έναν νέο επικεφαλής του τμήματος αναζήτησης, ενώ προϊδεάζει για τις εξελίξεις της SGE, και άρχισε να δείχνει τις «AI Answers» ακόμα και σε χρήστες που δεν συμμετέχουν στις δοκιμές. Έχει επίσης ακουστεί ότι η Google εξετάζει το ενδεχόμενο να καταστήσει την SGE ως συνδρομητική υπηρεσία.
[via]