Η Google έχει κυκλοφορήσει ενημερώσεις για το Search με σκοπό να καταστήσει τα ευδιάκριτα deepfakes όσο το δυνατόν πιο δύσκολα να βρεθούν. Στο πλαίσιο του μακροχρόνιου και συνεχιζόμενου αγώνα της κατά των παραποιημένων εικόνων με ρεαλιστική εμφάνιση, η εταιρεία διευκολύνει τους ανθρώπους να αφαιρούν από το Search μη συναινετικές ψεύτικες εικόνες που τους απεικονίζουν.
Εδώ και καιρό οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να ζητήσουν την αφαίρεση τέτοιου είδους εικόνων σύμφωνα με τις πολιτικές της Google. Τώρα, κάθε φορά που ικανοποιεί το αίτημα αφαίρεσης κάποιου, η Google θα φιλτράρει επίσης όλα τα ευκρινή αποτελέσματα σε παρόμοιες αναζητήσεις σχετικά με αυτούς. Τα συστήματα της εταιρείας θα σαρώνουν για τυχόν αντίγραφα της προσβλητικής εικόνας και θα τα αφαιρούν επίσης. Αυτή η ενημέρωση θα μπορούσε να ανακουφίσει μερικούς από τους φόβους των θυμάτων, αν ανησυχούν ότι η ίδια εικόνα θα εμφανιστεί ξανά σε άλλες ιστοσελίδες.
Επιπλέον, η Google έχει ενημερώσει τα συστήματα κατάταξής της, έτσι ώστε αν ένας χρήστης αναζητήσει συγκεκριμένα για ευκρινή deepfakes με το όνομα ενός ατόμου, τα αποτελέσματα θα εμφανίζουν αντ’ αυτού «υψηλής ποιότητας, μη ευκρινές περιεχόμενο». Εάν υπάρχουν άρθρα ειδήσεων σχετικά με το συγκεκριμένο πρόσωπο, για παράδειγμα, τότε τα αποτελέσματα θα εμφανίζουν αυτά. Με βάση την ανακοίνωση της Google, φαίνεται ότι έχει επίσης σχέδια να εκπαιδεύσει τον χρήστη που αναζητά deepfakes, εμφανίζοντάς του αποτελέσματα που συζητούν τον αντίκτυπό τους στην κοινωνία.
Ωστόσο, η Google δεν θέλει να εξαλείψει τα αποτελέσματα για νόμιμο περιεχόμενο, όπως η γυμνή σκηνή ενός ηθοποιού, στην προσπάθειά της να εξορίσει τα deepfakes από τη σελίδα αποτελεσμάτων της. Παραδέχεται ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει όταν πρόκειται να διαχωρίσει τις νόμιμες από τις πλαστές εικόνες. Αν και αυτό είναι ακόμα σε εξέλιξη, μια από τις λύσεις που έχει εφαρμόσει είναι να υποβιβάζει τις ιστοσελίδες που έχουν λάβει μεγάλο όγκο αφαιρέσεων για παραποιημένες εικόνες στο Search. Αυτό είναι «ένα αρκετά ισχυρό μήνυμα ότι δεν πρόκειται για ιστοσελίδα υψηλής ποιότητας», εξηγεί η Google, προσθέτοντας ότι η προσέγγιση αυτή έχει λειτουργήσει καλά για άλλους τύπους επιβλαβούς περιεχομένου στο παρελθόν.
[Google]
Πηγή