Η Sony έμαθε από τα λάθη του παρελθόντος και βλέπει ότι η πολιτική λανσαρίσματος λιγότερων μοντέλων αρχίζει να αποδίδει, καθώς ανακοίνωσε πωλήσεις 12 εκατ. smartphones για τελευταίο τρίμηνο του 2014 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος). Ο αριθμός είναι σημαντικά αυξημένος σε σύγκριση με τα 8.8 εκατ. του αντίστοιχου τριμήνου της περασμένης χρονιάς και τα 9.9 εκατ. του προηγούμενου τριμήνου (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2014).
Τα πραγματικά στοιχεία ίσως ξάφνιασαν ακόμη και τα μεγάλα κεφάλια της εταιρείας, αφού μόλις πρόσφατα ο πρόεδρος Kazuo Hirai άφηνε ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης της Sony από την αγορά των smartphones λόγω κακής πορείας του τμήματος Sony Mobile, ενώ υπολόγιζαν συνολικές απώλειες ύψους $1.9 δισ. για το κλείσιμο του οικονομικού έτους τον Μάρτιο. Τελικά, το συγκεκριμένο τμήμα παρουσίασε κερδοφορία $80 εκατ. για το τελευταίο τρίμηνο και οι απώλειες αναμένονται ότι θα είναι πλεόν κατά $0.5 δισ. μικρότερες.
Τα πράγματα ίσως αλλάξουν ακόμη περισσότερο προς το καλύτερο αν η Sony αποφασίσει επιτέλους να λανσάρει νέες συσκευές σε ετήσιο κύκλο και όχι κάθε 6 μήνες.
Πηγή: techgear.gr